Введіть текст заголовка

Будемо раді співпраці

ГО «Фонд Буковина Інноваційна» в межах грантового проєкту «Інтеграція молоді з числа ВПО у місцеві громади Чернівецької області шляхом створення молодіжного соціального підприємництва» в рамках проєкту  «Розширення можливостей громад в Україні» за підтримки Європейського Союзу»», що реалізується за підтримки ПРООН (Угода про надання гранту № RPP/2023/07/025/SE від 17.07.2023 р.) оголошує відкритий тендер на організацію проведення Одноденного Форуму у Чернівцях.

Дата оголошення про тендер: 03.10.24

Термін подання тендерних пропозицій: 17.10.24

Предметом закупівлі є організація проведення Одноденного Форуму у Чернівцях

Технічне завдання для івент-агенції

1. Загальна інформація

  • Назва заходу: Форум Соціального шкільного підприємництва 
  • Дата проведення: один день у проміжку між 15 – 21.11.24. 
  • Місце проведення: м.  Чернівці
  • Тривалість заходу: 4 години
  • Очікувана кількість учасників: 100-150
  • Оплата послуг буде здійснена після проведення заходу.

2. Мета заходу

  • Сприяння розвитку соціального шкільного підприємництва в Чернівецькій області.
  • Обмін досвідом між командами, підприємцями та зацікавленими сторонами.
  • Представлення кращих практик у сфері соціального шкільного підприємництва.

3. Завдання івент-агенції

  • Планування та організація:
    • Розробка концепції заходу та погодження з ГО Фонд Буковина інноваційна.
    • Складання та погодження з ГО програми форуму.
    • Погодження спікерів та модераторів.
  • Логістика:
    • Забезпечення приміщення для проведення заходу (конференц-зал, обладнання) відповідно до бюджету
    • Організація компенсації  транспортних послуг учасникам з інших населених пунктів (за необхідності).
  • Технічне забезпечення:
    • Наявність під час заходу аудіо- та відеообладнання, мікрофонів, проєктор, екрану.
    • Інтернет-зв’язок
  • Координація учасників:
    • Реєстрація учасників (онлайн та під час заходу).
    • Розробка і друк бейджів для учасників, спікерів, організаторів відповідно до бюджету
    • Закупівля роздаткових матеріалів відповідно до бюджету
  • Маркетинг та PR:
    • Інформування цільової аудиторії.
    • Залучення медіа до події
    • Фотофіксація під час заходу (мінімальна роздільна здатність фото – 300 ppi, забезпечення якісних фотографій у темному приміщені кінозали, передання замовникам готових фотографій не пізніше 5 календарних днів)
    • Підготовка короткого ролику за результатами заходу для поширення у соціальних мережах у форматі Reels (мінімальна роздільна здатність відео 1080 х 1920 px, тривалість:до 90 секунд)
    • Погодження та підготовка подарунків/ призів учасникам відповідно до бюджету
  • Кейтеринг:
    • Організація харчування для учасників (кава-брейк).
  • Фінансовий супровід:
    • Ведення бюджету заходу.
    • Пошук спонсорів та партнерів у разі необхідності.

4. Бюджет

  • Очікувані витрати (розбити за категоріями).

5. Терміни виконання

  • Пропозиції від івент-агенцій приймаються до: [вказати дату].
  • Останній термін підписання контракту: [вказати дату].
  • Дата проведення форуму: 15 – 21.11.24.

6. Критерії відбору

  • Досвід роботи в організації подібних заходів.
  • Відгуки від попередніх клієнтів.
  • Пропозиції щодо креативних ідей для форуму.
  • Конкурентоспроможність цін.

Строк надання товарів/ послуг: 15.11.2024 року.  

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Деталізований розрахунок вартості послуг, який буде включати пропонований варіант меню кава-паузи, а також вартість оренди майданчика для проведення заходу
  6. Зразок договору надання послуг
  7. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою krk.fbukinnovation@gmail.com  до 17.10.24  року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН grants.ua@undp.org  з темою листа «Відкритий тендер_RPP/2023/07/025/SE_назва учасника» до 17.10.24 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 години 17.10.24  року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 21.10.24 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна інформація : 

krk.fbukinnovation@gmail.com 

телефон ГО Фонд буковина інноваційна –    050 954 2303

ГО «Фонд Буковина Інноваційна» в межах грантового проєкту «Інтеграція молоді з числа ВПО у місцеві громади Чернівецької області шляхом створення молодіжного соціального підприємництва» в рамках проєкту  «Розширення можливостей громад в Україні» за підтримки Європейського Союзу»», що реалізується за підтримки ПРООН (Угода про надання гранту № RPP/2023/07/025/SE від 17.07.2023 р.) оголошує відкритий тендер на організацію проведення Одноденного Форуму у Чернівцях.

Дата оголошення про тендер: 03.10.24

Термін подання тендерних пропозицій: 17.10.24

Предметом закупівлі є організація проведення Одноденного Форуму у Чернівцях

Технічне завдання для івент-агенції

1. Загальна інформація

  • Назва заходу: Форум Соціального шкільного підприємництва 
  • Дата проведення: один день у проміжку між 15 – 21.11.24. 
  • Місце проведення: м.  Чернівці
  • Тривалість заходу: 4 години
  • Очікувана кількість учасників: 100-150
  • Оплата послуг буде здійснена після проведення заходу.

2. Мета заходу

  • Сприяння розвитку соціального шкільного підприємництва в Чернівецькій області.
  • Обмін досвідом між командами, підприємцями та зацікавленими сторонами.
  • Представлення кращих практик у сфері соціального шкільного підприємництва.

3. Завдання івент-агенції

  • Планування та організація:
    • Розробка концепції заходу та погодження з ГО Фонд Буковина інноваційна.
    • Складання та погодження з ГО програми форуму.
    • Погодження спікерів та модераторів.
  • Логістика:
    • Забезпечення приміщення для проведення заходу (конференц-зал, обладнання) відповідно до бюджету
    • Організація компенсації  транспортних послуг учасникам з інших населених пунктів (за необхідності).
  • Технічне забезпечення:
    • Наявність під час заходу аудіо- та відеообладнання, мікрофонів, проєктор, екрану.
    • Інтернет-зв’язок
  • Координація учасників:
    • Реєстрація учасників (онлайн та під час заходу).
    • Розробка і друк бейджів для учасників, спікерів, організаторів відповідно до бюджету
    • Закупівля роздаткових матеріалів відповідно до бюджету
  • Маркетинг та PR:
    • Інформування цільової аудиторії.
    • Залучення медіа до події
    • Фотофіксація під час заходу (мінімальна роздільна здатність фото – 300 ppi, забезпечення якісних фотографій у темному приміщені кінозали, передання замовникам готових фотографій не пізніше 5 календарних днів)
    • Підготовка короткого ролику за результатами заходу для поширення у соціальних мережах у форматі Reels (мінімальна роздільна здатність відео 1080 х 1920 px, тривалість:до 90 секунд)
    • Погодження та підготовка подарунків/ призів учасникам відповідно до бюджету
  • Кейтеринг:
    • Організація харчування для учасників (кава-брейк).
  • Фінансовий супровід:
    • Ведення бюджету заходу.
    • Пошук спонсорів та партнерів у разі необхідності.

4. Бюджет

  • Очікувані витрати (розбити за категоріями).

5. Терміни виконання

  • Пропозиції від івент-агенцій приймаються до: [вказати дату].
  • Останній термін підписання контракту: [вказати дату].
  • Дата проведення форуму: 15 – 21.11.24.

6. Критерії відбору

  • Досвід роботи в організації подібних заходів.
  • Відгуки від попередніх клієнтів.
  • Пропозиції щодо креативних ідей для форуму.
  • Конкурентоспроможність цін.

Строк надання товарів/ послуг: 15.11.2024 року.  

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Деталізований розрахунок вартості послуг, який буде включати пропонований варіант меню кава-паузи, а також вартість оренди майданчика для проведення заходу
  6. Зразок договору надання послуг
  7. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою krk.fbukinnovation@gmail.com  до 17.10.24  року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН grants.ua@undp.org  з темою листа «Відкритий тендер_RPP/2023/07/025/SE_назва учасника» до 17.10.24 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 години 17.10.24  року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 21.10.24 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контактна інформація : 

 

krk.fbukinnovation@gmail.com 

телефон ГО Фонд буковина інноваційна –    050 954 2303

 

                                                              ТЕНДЕРНА     ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                    «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (точна адреса) надає свою пропозицію ГО «назва ГО» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів/послуг)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «назва ГО» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «назва ГО», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «назва ГО» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

  
 Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 

До цієї Пропозиції додається (вказати повний перелік документів, що додається):

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару
  5. …….

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)